پرسشنامه رضایتمندی مشتری

  • "پرسشنامه رضایت مشتریان" یک روش مستقیم سنجش رضایت مشتری است که با استفاده از آن شرکت ها می‌توانند از نیاز مشتری، رضایمندی و دیدگاه آن ها نسبت به محصولات یا خدمات و مهمترین نکته برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود، یعنی پیدا کردن نقاط ضعف و قدرت سازمان خود مطلع شوند. همچنین کسب و کارهای مختلف از این روش که روشی به صرفه و سریع است استفاده میکنند تا با اعمال تغییرات در شیوه کاری خود از بازخورد ها مطلع شده و مسیر کاری خود را به سمت موفقیت سوق دهند.
  • کاربردی ترین نوع سنجش رضایتمندی مشتریان از خدمات، استفاده از فرم های آنلاین است که میتوانید با ساخت پرسشنامه آنلاین دلخواهتان و اشتراک از طریق شبکه‌های اجتماعی، سایت، پیامک، ایمیل و QR code و ... در اختیار کاربران، ارباب رجوع و مشاریانتان قرار دهید و از آنها بخواهید تا نظراتشان را اعمال کنند.
  • طراحی پرسشنامه رایگان رضایت مشتری، با فرم ساز تحت وب فرم افزار بسیار آسان بوده و متناسب با هر نوع دستگاهی کاراست. در هر موقعیت مکانی و در هر لحظه از شبانه روز کافیست با استفاده از تلفن همراه یا کامپیوتر خود "سایت فرم ساز فرم افزار" را جستجو کرده و از میان نمونه فرم ها، فرم دلخواهتان را انتخاب و آن را شخصی سازی کنید و در نهایت لینک فرم را به اشتراک بگذارید.

نمونه فرم رضایت مشتری

در سامانه فرم ساز فرم افزار چندین پرسشنامه رضایت سنجی مشتری قابل استفاده همه مشاغل به صورت رایگان وجود دارد.

فرم افزار با افتخار در کنار کسب و کار شما

فرم ایجاد شده

بیش از 286,000

اطلاعات ثبت شده

بیش از 29,600,000

فرم افزار چه امکاناتی دارد؟

طراحی انواع سوال

برای سنجش میزان رضایت مشتریان میتوان از انواع فیلدهای موجود درفرم ساز استفاده کرد. به عنوان مثال از فیلد های چند انتخابی، تک انتخابی (دکمه رادیویی) رضایتمندی، رتبه و طیفی برای مشخص کردن میزان رضایت استفاده کرد . از فیلد تصویر انتخابی برای سوالاتی که شخص باید از بین تصاویر، یک یا چند مورد را انتخاب کند استفاده کرد. همچنین برای سوالاتی که نیاز به وارد کردن توضیحات و مقادیر باشد میتوان از فیلدهای متن، عدد و توضیحات در فرم استفاده کرد. به طور کلی برای هر نوع سوالی جهت سنجش رضایت مشتری، فیلدی وجود دارد.

فرم آنلاین فروش کالا

مشاهده اطلاعات ثبت شده

یکی از نکات مثبت در استفاده از فرم های آنلاین برای سنجش رضایتمندی کاربران و مشتریان این است که نیازی نیست برای مشاهده فرم هایی که ثبت می‌شوند هر بار به پنل فرم ساز وارد شوید. این امکان وجود دارد با تنظیم ربات شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، گپ و... اطلاعات فرمی که ثبت میشود را در آن پیامرسان دریافت نمایید. همچنین از طریق پیامک و ایمیل نیز میتوان این اطلاعات را برای مدیر سیستم ارسال کرد. علاوه بر امکان ارسال اطلاعات فرم میتوان پیغام دیگری را نیز ارسال کرد. به عنوان مثال بخشی از اطلاعات و یا پیام خاصی مانند: "فرم جدیدی ثبت شده است یا پرداختی انجام شده است." همچنین ارسال پیام ها را نیز با تنظیم شرط میتوان مدیریت کرد. به عنوان مثال اگر پرداختی صورت گرفته، پیام ارسال شود.

Applify - App Landing HTML Template

اعمال کد رهگیری

استفاده و ارائه کد رهگیری در اکثر مشاغل کاربرد دارد و در فرم های دریافت نظرات مشتریان میتوان بعد از ثبت فرم به شخص ثبت کننده کد رهگیری داد تا در صورتی که نیاز به پیگیری و یا حتی قرعه کشی مشتریان است از آن استفاده کنند. کد رهگیری را میتوان بر اساس معیار های شخصی و سازمانی مانند تاریخ و ... تنظیم کرد. همچنین تعداد ارقام کد رهگیری نیز قابل تنظیم است.

فرم رضایتمندی مشتری

بارگذاری اسناد و مدارک

رستورانی را در نظر بگیرید که برای جمع آوری نظرات مشتریان، فرم آنلاین ثبت شکایات طراحی میکند و در این فرم از مشتریان خود میخواد عدم رعایت نظافت، مواد غذایی بی کیفیت، بسته بندی نامناسب، وجود زائده در غذا را به صورت سند درآورده و برای آنها ارسال کنند. این سند میتواند به صورت تصویر ویدئو و... باشد. برای دریافت این اسناد میتوان از فیلد ضمیمه استفاده کرد. بارگذاری اسناد در این فیلد را بر اساس فرمت و حجم میتوان تنظیم کرد.

بیشتر
پرسشنامه رضایتمندی

نمایش گزارش

گزارشات در فرم های نطرسنجی به دو صورت امکان پذیر است. نمایش گزارش فرم های ثبت شده به شخصی که در حال ثبت فرم است و گزارش گیری اپراتور های پنل جهت بررسی. در حالت اول، به ثبت کننده فرم نشان میدهیم که تا الان نتایج بدست آمده به چه صورت بوده و در حالت دوم، مدیر سیستم یا اپراتورهای پنل میتوانند بر اساس دیتاهای ثبت شده در فرم و بر اساس مقادیر دلخواه مانند تاریخ، موقعیت مکانی، فیلدهای فرم و ... گزارش گیری کرده و گزارش را جهت بررسی چاپ کنند.

گزارش فرم رضایت سنجی

مالتی مدیا

گاهی نیز لازم است برعکس کاربران، طراح فرم، ویدئو، تصویر، موزیک و... را در فرم جهت مشاهده و دانلود برای شخص ثبت کننده قرار دهد و بر اساس آن، از شخص بخواهد تا فرم را پر کند. پیاده سازی چنین امکانی در فرم ساز فرم افزار با فیلد مالتی مدیا و برچسب امکان پذیر است. کافیست این فیلد را در صفحه قرار داده و بر اساس نیاز سند دلخواهتان را بارگذاری کنید.

نظزسنجی مشتریان

تخفیف های دائمی تا 16 درصد

با استفاده از تخفیف های پله ای فرم افزار می توانید تا 16% تخفیف دریافت نمایید، با خرید پلن های فرم ساز به صورت 3 ماه 12% و 6 ماه 14% و یک ساله 16% تخفیف دریافت نمایید

با خرید اشتراک یک ساله

2 ماه اشتراک رایگان دریافت نمایید
کد تخفیف فرم ساز

با فرم ساز فرم افزار میتوان...

 فرم ساز آنلاین رایگان

داستان مشتری‌های ما

چرا باید فرم ساز فرم افزار را انتخاب کنید

چه مشاغلی میتوانند فرم آنلاین درست کنند؟

با توجه به امکانات منحصر به فرد سایت ایجاد فرم فرم افزار میتوان اینگونه گفت که همه‌ی مشاغل میتوانند فرم های سنجش رضایت مشتریان طراحی کنند و برای مشتریان خود ارسال کنند.

  • فرم رضایتمندی رستوران و کافه از دیگر فرم هایی هستند که صاحبان این مشاغل را جهت بهبود عملکرد یاری خواهد کرد.
  • ادارات و بانک ها با طراحی فرم رضایتمندی ارباب رجوع و بررسی اطلاعاتی که ثبت میشود میتوانند نسبت به بالا بردن سطح کیفی عملکرد نتایج مطلوبی بدست آورند.
  • فروشگاه های آنلاین و فروشگاه های زنجیره ای با فرم های آنلاین از نیاز مشتریان خود آگاه خواهند شد.
  • نمایندگی های بیمه با ایجاد فرم رضایتمندی بیمه گذاران نسبت به دریافت خدماتی که افراد تحت پوشش بیمه دریافت میکنند پرس و جو کنند.
  • دندان پزشکی ها، مطب های زیبایی، مطب دکتر قلب و عروق، دکتر غدد، فیزیوتراپی ها و باقی رشته های پزشکی با طراحی فرم آنلاین رضایت سنجی بیماران و قرار دادن آن در مطب میتوانند در زمان انتظار از بیماران بخواهند تا نظر خود را در فرم مربوطه ثبت کنند.
  • آموزشگاه زبان و فنی حرفه ای با طراحی فرم نظرسنجی از دانش آموزان عملکرد و رضایت افراد را نسبت به معلمان و اساتید مورد بررسی قرار خواهد داد.
  • سایتی که محتوایی منتشر میکند با ساخت پرسشنامه دیجیتال نظرات بازدیدکنندگان خود را دریافت میکند.
  • کلینیک مشاوره میتواند فرم آنلاین رضایت مراجعه کنندگان برای بررسی عملکرد مشاوران بسازد.
  • مسئول کتابخانه پس از ساخت پرسشنامه نظرسنجی اعضای کتابخانه از میزان کیفیت ارائه خدمات مطلع میشود.
  • مدیر آزمایشگاه با طراحی فرم رضایتمندی بیماران میتواند عملکرد پزشک و پرستاران حاضر در لابراتوار را مورد ارزیابی قرار دهید.
  • فرم رضایت مشتری رنگ مو، فرم رضایت مشتری مژه، فرم رضایت مشتری کراتین، فرم رضایت مشتری ناخن و فرم رضایت مشتری سالن زیبایی تنها برخی از انواع نمونه فرم رضایت مشتری آرایشگاه است.

کلام آخر...

فرم افزار سامانه رایگان ساخت فرم های رضایتمندی است و امکان طراحی پرسشنامه را به کاربران در همه‌ی مشاغل میدهد. زیرا در این نرم افزار علاوه بر امکان استفاده از فرم های آماده، کاربران بر اساس شرایط و نیازمندی های خود میتوانند فرم دلخواه طراحی و نحوه نمایش، رنگ سازمانی، لوگوی مجموعه، تعداد و نوع سوالات را بر اساس شرایط انتخاب کنند.

فرم آنلاین برای نظرسنجی

همین حالا فرمتان را بسازید!

با فرم ساز فرم افزار میتوانید بهترین فرم های آنلاین سنجش رضایتمندی برای مشاغل خود طراحی کنید.