اتصال فرم‌ساز به درگاه پرداخت آنلاین

اتصال درگاه مستقیم یا واسط

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین

تقریبا اکثر افراد به نحوی با دنیای اینترنت آشنایی داشته و حداقل یک بار به صورت اینترنتی پرداخت انجام داده‌اند. در عصر امروز استفاده از درگاه پرداخت به قدری حائز اهمیت است که در صورت نادیده گرفتن مورد ذکر شده فروش و به طور کلی پیشرفتی حاصل نخواهد شد. بسیاری از افراد، شرکت ها و سازمان ها نیاز دارن مبلغی بابت خدمات ارائه داده شده دریافت نمایند و اطلاعاتی را همزمان دریافت نمایند همچنین بسیاری از افرادی که قصد فروش محصولات خود از طریق اینترنت یا فضای مجازی را دارند ملزم به استفاده از درگاه پرداخت بوده تا وجه خود را از طریق درگاه پرداخت آنلاین دریافت نمایند.

در نرم افزار فرم ساز فرم افزار امکان اتصال به درگاه پرداخت به صورت آنلاین و بلافاصله پس از ثبت فرم وجود دارد. کاربران فرم افزار می‌تواند با داشتن اطلاعات درگاه مربوط به بانک به طور مستقیم به اطلاعات بانکی خود وصل بشود یا با استفاده از درگاه های واسط می‌تواند در سایت خود یا فرم مربوطه پرداخت آنلاین داشته باشد. کاربران می توانند مبلغ پرداختی را به صورت عدد در سیستم مشخص و یا مبلغ قابل پرداخت با استفاده از فیلدهای موجود در فرم محاسبه شود. در بسیاری از فرم‌ها مبلغ قابل پرداخت بر اساس فیلد فرمول محاسبه می‌شود که برای بسیاری از مشاغل کاربردی خواهد بود.

بانک ملت

امکان اتصال به درگاه مستقیم بانک ملت

بانک پاسارگاد

امکان اتصال به درگاه مستقیم بانک پاسارگاد

بانک پارسیان

امکان اتصال به درگاه مستقیم بانک پارسیان

مهر بانک ایران

امکان اتصال به درگاه مستقیم مهر بانک ایران (مهر کارت)

بانک ملی سداد

امکان اتصال به درگاه مستقیم بانک ملی

بانک سامان

امکان اتصال به درگاه مستقیم بانک سامان

آیدی پی

امکان اتصال به درگاه واسط آیدی پی

زرین‌پال

امکان اتصال به درگاه واسط زرین پال

پی آی آر

امکان اتصال به درگاه واسط واسط پی

بیت پی

امکان اتصال به درگاه واسط بیت پی

پی پینگ

امکان اتصال به درگاه واسط پی پینگ

رایان پی

امکان اتصال به درگاه واسط رایان پی

جهت مشاهده راهنمای اتصال به درگاه پرداخت جهت پرداخت آنلاین در فرم ساز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

راهنمای تنظیمات پرداخت آنلاین در فرم ساز فرم افزار

به عنوان مثال در وب سایت "ضبط صدا" افراد بر اساس نیاز متن مورد نظر را در فرم ثبت می‌کنند و هزینه ضبط صدا بر اساس تعداد صفحه‌هات وارد شده انجام می‌گیرد و در هر صفحه تعداد کاراکتر مشخصی باید ثبت شود، برای این منظور مدیر وب سایت فرمی را با استفاده از فرم‌‌افزار طراحی نموده که کاربر می‌تواند گوینده مورد نظر خود را انتخاب کرده و متن را ثبت و مبلغ را براساس تعداد صفحه که فرم ساز به صورت اتوماتیک آن را محاسبه می‌کند، پرداخت نماید.

مدیر سایت برای پرداخت آنلاین به دو حالت مستقیم با استفاده از درگاه "بانک ملت"، "بانک پاسارگاد"، "بانک پارسیان" یا "بانک مهر ایران (مهر کارت)" و یا با استفاده از درگاه های واسط مانند "آیدی پی"، "پرداخت پی"، "پی پینگ"، "بیت پی"، "رایان پی" و "زرین پال" می تواند بودن نیاز به داشتن درگاه و فقط تنها با ثبت نام در این سایت‌ها سیستم پرداخت برای فرم های خود راه اندازی نمایند.

داشتن چندین درگاه واسط به کاربر این امکان را می دهد با توجه به نیاز خود یکی از درگاه ها را فعال کرده و از آن استفاده نماید.

اطلاعات پرداخت، وضعیت پرداخت (موفق، ناموفق)، کد تراکنش، کد رهگیری، شناسه خرید و ... به صورت منظم در اطلاعات فرم ها قابل مشاهده است.

از امکانات بخش پرداخت در فرم ساز می تواند به این مورد اشاره کرد که زمانی کاربر فرم را پر کرد و نتوانست پرداخت را انجام دهد، نیازی به پر کردن و ثبت دوباره اطلاعات فرم نیست، با شرط گذاری بر روی فرم می توان لینک پرداخت را در صورتی که پرداخت صورت نگرفته به کاربر دوباره ارسال نمود و با وارد شدن به لینک پرداخت، صفحه پرداخت برای کاربر نمایش داده می شود و می تواند پرداخت را انجام دهد. لینک پرداخت در اطلاعات فرم ها قابل مشاهده می باشد.

کاربر بعد از پرداخت اگر بر روی لینک دوباره کلیک نماید اطلاعات پرداخت و کد رهگیری نمایش داده می شود. با استفاده از امکانات و ابزار پرداخت آنلاین در فرم ساز، هیچ یک از پرداخت های خود را از طرف مشتری از دست نخواهید داد.