فرم ساز در فروشگاه اینترنتی

فرم ساز آنلاین فرم افزار برای همه‌ی مشاغلی که به صورت اینترنتی چه از طریق سایت فروشگاهی و چه از طریق شبکه های اجتماعی کالای خود را به فروش میرسانند کاربرد دارد.

نمونه فرم فروشگاه آنلاین

فرم آنلاین چه تاثیری در فروش بیشتر محصولات دارد؟

  • با استفاده از فرم آنلاین بدون نیاز به صرف زمان برای مکالمه با مشتری به راحتی میتوانید کالاهای خود را در فرم قرار دهید و سفارشات خود را از این طریق ثبت کنید. در این حالت دیگر نگران اشتباه در ثبت درخواست ها نخواهید بود زیرا سفارشات هر شخص به طور دقیق ذخیره خواهد شد.
  • یکی از معضلات فروش آنلاین عدم اعتماد به فروشنده و خریدار است. بارها پیش آمده که از خریدار رسید پرداخت غیر واقعی دریافت میکنید و یا خریدار نسبت به خرید اینترنتی و کارت به کارت بی اعتماد بوده و از خرید خود منصرف میشود ولی با اتصال فرم به درگاه پرداخت، دو طرف نسبت به این معامله مطمئن خواهند بود.
  • اگر شما یک مجموعه بزرگ و یا نسبتا بزرگ باشید برای مدیریت مشتریان و پاسخ دهی به سوالات آنها نیاز به همکار و یا ادمین خواهید داشت در حالی که با ساخت فرم فروش آنلاین و ثبت سفارشات دیگر نیازی به ادمین نخواهید داشت و در هزینه ها مدیریت بهتری خواهید داشت.

نمونه فرم برای فروشگاه آنلاین

فرم های زیر چند نمونه از انواع فرم هاییست که میتوانید برای فروشگاه آنلاین خود طراحی کنید.

فرم افزار با افتخار در کنار کسب و کار شما

فرم ایجاد شده

بیش از 286,000

اطلاعات ثبت شده

بیش از 29,600,000

ویژگی‌های اصلی فرمساز آنلاین

فرم ساز آنلاین فرم افزار شما را در فروش هرچه بیشتر محصولاتتان یاری میکند و همجنین مدیریت فروش آنلاین را بهتر خواهد کرد.

 فرم ساز آنلاین رایگان

تخفیف های دائمی تا 16 درصد

با استفاده از تخفیف های پله ای فرم افزار می توانید تا 16% تخفیف دریافت نمایید، با خرید پلن های فرم ساز به صورت 3 ماه 12% و 6 ماه 14% و یک ساله 16% تخفیف دریافت نمایید

با خرید اشتراک یک ساله

2 ماه اشتراک رایگان دریافت نمایید
کد تخفیف فرم ساز

کاربرد فرم ساز در فروشگاه آنلاین

ساخت فرم فروش کالا

همانگونه که بالاتر به آن اشاره شد با استفاده از فرم آنلاین فروش کالا میتوانید بدون هیچ گونه مکالمه و یا نیاز به پاسخگویی به مشتریان مشخصات کالای خود را در فرم قرار داده و سفارشات خود را از این طریق دریافت نمایید. با قرار دادن لینک فرم در شبکه های اجتماعی، در سایت، بیو اینستاگرام و… میتوانید سفارشات را دریافت نمایید.

بیشتر
فرم آنلاین فروش کالا

طراحی فرم نظرسنجی و تماس با ما

هر سایت و فروشگاهی برای پیشرفت نیاز به دریافت نظرات مشتریان خود دارد و بدیهیست که بایستی راهی برای این ارتباط ایجاد کرد. استفاده از فرم تماس با ما یا فرم نظر سنجی نسبت به قرار دادن شماره تماس و یا آیدی شبکه های اجتماعی راه حلی بهتر بوده زیرا علاوه بر دریافت دقیق نظرات میتوانید از آن ها گزارش دریافت کنید.

بیشتر
Applify - App Landing HTML Template

صدور فاکتور و پیش فاکتور با فرم ساز

در بسیاری از فروشگاها و شرکت ها نیاز هستش که قبل از انجام معامله پیش فاکتور صادر شود. با استفاده از قابلیت فاکتور سازی فرم افزار شما میتوانید برای مشتریان خود پیش فاکتور صادر نمایید و با ارسال آن برای مشتری از او بخواهید پرداخت انجام دهد. همچنین امکان دریافت فاکتور به صورت خروجی pdf یا عکس نیز وجود دارد که به راحتی قابل تنظیم است.

بیشتر
فرم آنلاین فروش کالا

داستان مشتری‌های ما

چرا باید فرم ساز فرم افزار را انتخاب کنید

طراحی فرم آنلاین برای فروش کالا

در فرم ساز فرم افزار برای ساخت فرم فروش محصولات برای فروشگاه اینترنتی ، به راحتی میتوانید از فیلدهایی همچون فیلد تصویر انتخابی ، فیلد تک انتخابی (دکمه رادیویی) فیلد برچسب و... استفاده کنید و تصویر و مشخصات مربوط به کالا را وارد کنید. در این حالت تمامی مواردی که ممکن است برای شخص سوال باشد را در فرم قرار داده اید و شخص بدون هیچ مکالمه‌ای از بین کالاهای موجود محصول خود را انتخاب خواهد کرد. امکان وارد کردن موقعیت مکانی، آدرس، توضیحات تکمیلی، بارگذاری صدا توسط شخص نیز برای ثبت دقیق سفارش وجود دارد. در صورت نیاز به ثبت مرحله ای اطلاعات میتوانید فیلها را در مراحل جداگانه قرار دهید و آن ها را دسته بندی کنید.

اشتراک فرم فروش محصول

یکی از ویژگی های خوب فرم آنلاین برای استفاده در فروشگاه مجازی این است که بعد از طراحی فرم علاوه بر امکان قرار دادن اسکپریپت در سایت میتوان لینک فرم را در شبکه های مجازی نیز قرار داد. به عنوان مثال میتوان لینک فرم را در بیو اینستاگرام گذاشته تا متقاضیان نسبت به ثبت سفارش خود از این طریق اقدام نمایند. همچنین در کانال و گروهی که در تلگرام و واتس اپ ساخته اید تا محصولات خود را در آن مکان تبلیغ کنید میتوانید لینک فرم را نیز قرار دهید تا از این طریق ثبت سفارش انجام دهند. همچنین وجود افزونه های فرم ساز برای ورد پرس و جوملا کار را برای قرار دادن فرم در سایت راحت کرده است.

گزارش گیری از سفارشات دریافت شده

گزارشگیری از فرم های ثبت شده قابلیتی بسیار کاربردی در استفاده از فرمساز آنلاین است زیرا میتوان به صورت دوره ای سفارشات ثبت شده را بررسی کرد. به عنوان مثال میتوان بر اساس موقعیت مکانی، تاریخ های خرید، جنسیت و نوع کالاهای خریداری شده گزارش تهیه کنید و بررسی کنید چه کالاهایی بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند و بیشتر به فروش رسیده اند یا بیشتر مشتریان از کدام شهر ها هستند و چه نوع ارسالی محبوبیت دارد. .گزارشات تهیه شده را میتوان فیلتر کرد و با استفاده از لینک به صورت تحت وب به اشتراک گذاشت. و هر بار با رفرش کردن صفحه وب، به صورت لحظه ای از تغییرات و گزارشات جدید مطلع شد همچنین در صورتی که فرم نظرسنجی فروشگاه اینترنتی ساخته اید، میتوانید بررسی کنید چه امتیازی به شما داده اند و نظراتشان در رابطه به کیفیت کالا، سرعت ارسال، قیمت و... به چه صورت است و میانگین امتیاز بدست آورده چند است.

دریافت وجه درهنگام ثبت سفارش

امکان اتصال به درگاه پرداخت در فرم ساز آنلاین فرم افزار شرایطی مهیا کرده است تا دو طرف بتوانند به یکدیگر اعتماد کرده و معامله صورت گیرد. یکی از معزلات در خرید اینترنتی عدم اعتماد به فروشنده است که در اکثر موارد اشخاص از خرید خود منصرف میشوند و ترجیح میدهند بعد از دریافت کالا وجه را پرداخت کنند. از طرفی فروشنده نیز ممکن است با چنین مواردی رو به رو شده باشد که خریدار عکس ارسال مبلغ جعلی برای او ارسال کرده باشد و ترجیح میدهد مبلغ را در هنگام ثبت سفارش دریافت کند. با استفاده از فرم آنلاین فرم افزار که قابلیت اتصال به درگاه های پرداخت واسط و مستقیم را دارد میتوانید مبلغ را در هنگام ثبت فرم دریافت نمایید. در این حالت خریدار نیز از اینکه برای پرداخت وجه به درگاه پرداخت متصل شده است با آسودگی خیال خرید خود را انجام خواهد داد.

استفاده از لوگو در فرم فروش آنلاین محصول

در صورتی که یک مجموعه ای با لوگو و رنگ سازمانی مشخص باشید فرم ساز فرم افزار این امکان را به شما میدهد تا بتوانید لوگوی خود را درون فرم دریافت سفارش کالا قرار دهید و زیبایی فرمتان را دو چندان کنید. همچنین امکان انتخاب رنگ برای فرم به سلیقه خودتان وجود دارد. در فرم ساز آنلاین فرم افزار میتوانید از قالب های آماده که از قبل طراحی شده استفاده کنید و یا در صورت تمایل قالب اختصاصی فرمتان را بسازید. استفاده از قالب ثبت و چاپ فرم به فرمتان زیبایی میبخشد و نظر مخاطب را در هنگام ثبت فرم جلب میکند.

ارسال پیامک و ایمیل بعد از ثبت سفارش

با تنظیم ایمیل یا پیامک میتوانید بعد از اینکه سفارشی ثبت شد برای مشتری یا مدیر سیستم و یا هر شخص دیگری پیامی ارسال نمایید. این ویژگی بسیار پر کاربرد بوده مخصوصاً اگر شرایط بررسی پنل فرمساز را نداشته باشید. این پیام شما را از ثبت جدید سفارش آگاه خواهد کرد. متن این پیام دلخواه بوده که میتوانید بر اساس نیاز آن را تعیین کنید. همچنین اطلاعات مربوط به سفارش را نیز میتوانید دریافت کنید.

فرم آنلاین برای نظرسنجی

همین حالا فرمتان را بسازید!

با فرم ساز فرم افزار میتوانید بهترین فرم های آنلاین برای فروشگاه اینترنتی خود طراحی کنید.