فرم ارتباط با ما در فرم ساز

ساخت فرم ارتباط با ما در فرم‌ساز

فرم ارتباط با ما در فرم ساز

فرم تماس با ما

سایت‌هایی که در طول روز آنها را بازدید می‌کنیم اغلب سایت‌های فروش کالا و یا به طور عمده مطالب آموزشی در هر حوزه‌ ای است. به طور کلی این سایت‌ها به نحوی با افراد بازدیدکننده بایستی ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال سایت فروش محصولات برای پاسخ‌دهی به سوالات مشتریان و سایت‌های آموزشی برای تبادل اطلاعات و به روز‌رسانی مطالبی که قرار می‌دهند و همچنین بررسی علایق بازدیدکنندگان ملزم به برقراری ارتباط با آنان خواهند بود. با وجود چنین شرایطی و در نظر گرفتن زمان کافی برای مکالمه تلفنی با افراد بهترین پیشنهاد استفاده از فرم تماس با ما در صفحه ای از سایت است. "تماس با ما" کلمه ای آشنا در اکثر سایت‌هایی که در طول روز آنها را بررسی بوده که صاحبان سایت‌ها صفحه‌ای را مخصوص به برقراری ارتباط میان خود و کاربران طراحی نموده‌اند زیرا همانگونه که گفته شد یکی از مهمترین بخش‌های هر سایتی برای بازدید‌کننده قابلیت برقراری ارتباط با مدیر آن خواهد بود. حال تصور کنید که شما مدیر یک فروشگاه لوازم ورزشی هستید که قصد دارید محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید و از یک سایت وردپرسی برای این کار استفاده می‌کنید. در سایت شما بایستی صفحه‌ای جهت برقراری ارتباط میان شما و بازدیدکنندگان وجود داشته باشد تا آنها بتوانند سوالات خود را در رابطه با محصول مطرح نمایند. با توجه به این که نه تجربه‌ای در کدنویسی داشته و نه زمانی برای یادگیری و ایجاد یک صفحه برای برقراری ارتباط با مشتریان بهترین روش برای برطرف کردن موضوع مطرح شده استفاده از یک فرم آنلاین تماس با ما و قرار دادن فرم در سایت با استفاده از افزونه‌ی وردپرس خواهد بود.

ایجاد فرم آنلاین با فرم افزار

همانگونه که در مطالب فوق گفته شد بهترین پیشنهاد پیش روی شما استفاده از یک نرم افزار فرم ساز بوده که قابلیت قرار دادن فرم در سایت با استفاده از افزونه‌ی وردپرس را داشته باشد که فرم ساز آنلاین فرم افزار این قابلیت را داشته و می‌تواند در حل موضوع مطرح شده در کنار شما باشد.

نمونه فرم تماس با ما

با استفاده از فرم ساز آنلاین فرم افزار می‌توانید تمام شرایط لازم برای ارتباط با مشتریان را در اختیار داشته باشید و با خیال راحت به ایجاد فرم آنلاین تماس با ما بپردازید زیرا در فرم ساز فرم افزار فیلدهای متعددی برای دریافت اطلاعات از مشتریان اعم از فیلد موبایل، فیلد ایمیل، فیلد متن چند خطی برای توضیحات و فیلد ضمیمه برای دریافت فایل‌های صوتی یا تصویری و همچنین بسیاری فیلد دیگر که با توجه به نیاز می‌توانید از آنها استفاده نمایید. با استفاده از فرم ساز فرم افزار امکان برگزاری نظرسنجی آنلاین میان مشتریان از میزان رضایت از خدمات و محصولات برگزار نمایید که استفاده از فیلد های رضایت‌مندی و رتبه بهترین پیشنهاد برای ایجاد فرم نظرسنجی خواهند بود.

چگونه فرم تماس با ما ایجاد کنیم؟

سوالی که مطرح شد قطعا در ذهنتان بعد از خواندن مطالب فوق به وجود آماده است و در این بخش به شما آموزش داده خواهد شد تا چگونه فرم تماس با ما ایجاد و در سایت وردپرسی خود قرار دهید. ابتدا در سایت"formafzar.com"با وارد کردن آدرس ایمیل و شماره همراه حساب کاربری ساخته و وارد پنل مدیریتی خود شوید و فرم "تماس با ما" را با در نظر گرفتن فیلدهای دلخواهتان طراحی کنید در صورتی که بخواهید بعد از ثبت اطلاعات هر یک از مشتریان اطلاعات از طریق ایمیل، پیامک و یا پیام رسان های تلگرام ،بله یا گپ برای شما ارسال شود می‌توانید از زبانه‌ی تنظیمات، تنظیم نمایید همچنین از زبانه‌ی قالب می‌توانید متناسب با فرمی که طراحی کردید و یا ظاهر سایت قالب مورد نظرتان را طراحی و یا انتخاب نمایید. در نهایت می‌توانید از زبانه‌ی اشتراک فرم آنلاین را به 3 طریق لینک، افزونه و اسکریپت به اشتراک بزارید. لینک فرم قابل ارسال در شبکه‌های اجتماعی است و با استفاده از اسکریپت فرم می‌توانید فرم را در سایت قرار دهید همچنین می‌توانید با دانلود و نصب افزونه‌ی وردپرس فرم را در سایت قرار دهید.

دیگر قابلیت های فرم ساز آنلاین فرم افزار

بعد از ایجاد فرم تماس با ما نوبت به بررسی این موضوع می‌رسد که فرم ساز فرم افزار چه قابلیت‌های دیگری دارد. فیلد فرمول یکی از فیلدهای منحصر به فرد در فرم ساز دیجیتالی فرم افزار بوده که کار بسیاری از مشاغل را راحت کرده است. با قرار دادن فیلد فرمول در فرم های فروش، فرم های صدور فاکتور ،آزمون آنلاین و تنظیم بر اساس دیگر فیلدها سیستم به صورت آنلاین و در لحظه محاسبات را انجام داده و نتیجه را به شما نمایش می‌دهد که در صورت نیاز می‌توان تنظیم نمود تا به درگاه پرداخت متصل شد. به عنوان مثال با ایجاد یک فرم دیجیتالی فروش کالا قصد دارید محصولاتتان را به فروش برسانید و فرم مربوطه را در کانال تلگرامی خود به اشتراک می‌گذارید. در این فرم با قرار دادن تصویر کالا و مشخص کردن قیمت آن و فیلد برای وارد کردن تعداد کالا و قرار دادن فیلد فرمول برای محاسبه مبلغ کل و تنظیم درگاه پرداخت میتوان خریدار را پس از ثبت خرید به درگاه پرداخت متصل کرد. فرم زیر نمونه کاملی از فرم فروش محصولات است.