فرم سفارش آنلاین چاپ

سفارش آنلاین چاپ

سفارش آنلاین چاپ یکی از بهترین روش‌ها به منظور گسترش و فروش بیشتر چاپخانه‌ها و مراکز خدمات فنی و آژانس‌های تبلیغاتی است، اگر قصد فروش آنلاین محصولات چاپی را دارید و می‌خواهید مشتریان خود را در فضای مجازی و سطح کشور گسترش دهید این مقاله را دنبال کنید

اهمیت کسب و کار آنلاین

امروزه اکثریت مردم سفارش اینترنتی را به سفارش حضوری ترجیح می‌دهند. کسب و کار سنتی رونق قبل را نداشته و بهتر است برای رونق فروش و بالا بردن میزان درآمد، به فروش اینترنتی روی آورده شود.

نکات حائز اهمیت در فروش اینترنتی

محاسبه قیمت یک سفارش چاپی جزئیات و نکات بسیاری دارد که ممکن است برای هر دسته از مشتریان متفاوت باشد. از محاسبه قیمت کاغذ و زینک و هزینه‌های چاپ گرفته تا نوع چاپ و… دردسر آنجا شروع می‌شود که مشتری چند حالت مختلف را بخواهد با هم مقایسه کند. فکرش را بکنید که در این محاسبات پیچیده یک آیتم از قلم بیافتد و مشتری بر اساس اطلاعات غلط تصمیم بگیرد.

محاسبه قیمت سفارش چاپی

با چند کلیک ساده،‌ قیمت سفارش چاپی را می‌توان محاسبه کرد!
با استفاده از فرم‌ساز پیشرفته فرم‌افزار هرگونه محصول تبلیغاتی و خدمات چاپی را می‌توان با جزئیات دقیق مانند:

  • تعریف هر نوع محصول چاپی با ریز جزئیاتش
  • تعیین نوع جنس کاغذ
  • تعیین نوع برش
  • تعیین زمان تحویل(برای مثال فوری، عادی و …)
  • تعیین نوع چاپ(تک رنگ، 4 رنگ و …)

در فرم تعریف کرد. آنقدر دقیق که مشتری در هنگام ثبت سفارش با جزئیات، سفارش خود را بررسی کند و همزمان قیمت نهایی را مشاهده و خرید خود را نهایی کند.

در فرم‌ساز فرم‌افزار، مشتری فقط با مشخص کردن کالا و ویژگی‌هایش قیمت کالای انتخابی‌اش را مشاهده می‌کند که این امکان توسط طراح فرم با استفاده از فیلد فرمول در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

مثال زیر نمونه‌ای از فروش آنلاین با استفاده از فرم‌ساز فرم‌افزار است که به نحوه‌ی طراحی آن می‌پردازیم.

فرمی مربوط به فروشگاه آنلاین چاپ طراحی شده و با استفاده از قابلیت‌های فرم‌ساز فرم‌افزار این امکان برای مشتریان مهیا شده تا بتوانند محصول مورد نظر را با تمام ویژگی‌هایش اعم از تعداد و جنس کاغذ و… مشخص و در لحظه از قیمت آن باخبر شوند.

سفارش انلاین چاپ

طراح فرم برای اینکه بتواند مبلغ را به دست آورد باید برای هر آیتم یک مقدار پیش فرض قرار دهد. به عنوان مثال در فیلد "نوع برش گوشه‌های برگه" برای مشخص کردن ضریب مبلغ در قسمت تنظیمات فیلد گزینه‌ی مقدار عددی را انتخاب کند.

سفارش انلاین چاپ

مراجعه کننده فرم را به صورت زیر پر می‌کند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید با انتخاب پارامترها، قیمت به صورت خودکار محاسبه شده است.

سفارش انلاین چاپ

فیلد مبلغ از نوع فرمول است و در تنظیمات آن به صورت زیر مقدار دهی شده است.

سفارش انلاین چاپ
مشاهده آنلاین فرم سفارش آنلاین چاپ

به همین راحتی و در کمتر از چند دقیقه فرمی طراحی شد که باعث افزایش کارآمدی و فروش محصولات از سایت و همچنین سهولت کار مشتریان بود.