ماژول فرم ساز وردپرس رایگان

فرم استخدام در وردپرس

ماژول فرم ساز وردپرس رایگان

ماژول فرم ساز وردپرس

اکثر شرکت ها و سازمان ها سایت های خودشان را با وردپرس (wordpress) ایجاد می نماید. در بخش های مختلف سایت نیاز هست اطلاعات از کاربر دریافت نمایند یا فرم استخدامی را در سایت قرار دهند، بیشتر شرکت ها و سازمان ها به علت اینکه نمی توانند فرم مناسبی طراحی نمایید یا طراحی فرم به صورت رایگان در وردپرس در دست ندارند مجبور می شوند از سایت های استخدام برای این کار استفاده نمایند، در حالی که به سادگی می توانند این فرم ها را ایجاد کرد و در سایت خود قرار دهند.

بیشتر ماژول های فرم ساز خارجی می باشد که بخش مهمی از امکانات این فرم ساز ها به صورت رایگان نمی باشد و خرید پولی این ماژول ها هزینه بالایی دارد، بیشتر این فرم ساز ها تاریخ شمسی را نداشته و مشکلاتی در راست چین کردن اطلاعات و طراحی برای ما دارند.

تمام این مشکلات به سادگی با فرم ساز و رایگان قابل حل می باشد.

ماژول فرم ساز وردپرس رایگان

در فرم افزار می توان فرم استخدامی را ایجاد نمود و بعد از دریافت و نصب ماژول فرم افزار در وردپرس، تنظیم نمود که فرم در سایت نمایش داده شود.

یکی از امکانات این بخش نوع نمایش فرم در سایت وردپرس می باشد، می توان تنظیم نمود که فرم به صورت

  • نمایش کامل فرم: فرم درون وب سایت به صورت کامل نمایش داده می شود.

  • لینک: به صورت یک لینک نمایش داده می شود که با کلیک بر روی لینک صفحه‌ی جدیدی باز شده و فرم قابل مشاهده و ثبت می‌شود.

  • نمایش پنجره: یک لینک درون وب سایت نمایش داده می شود، با کلیک بر روی آن لینک، پنجره ای کوچکی در صفحه باز می شود که فرم قابل مشاهده در داخل آن خواهد بود

  • دکمه شناور:یک دکمه شناور سمت راست، پایین صفحه نمایش داده می شود که با کلیک  بر روی آن پنجره‌ی کوچکی در صفحه باز شده که فرم قابل مشاهده و ثبت می‌شود.

تمام این امکانات در فرم ساز رایگان می توانید انجام دهید. تمام فرم ها را می توانید با ظاهر سایت خود یکسان نمایید تا ظاهر سایت شما همچنان زیبا بماند.