افزونه فرم ساز وردپرس و جوملا

ماژول فرم ساز در WordPress Joomla

افزونه فرم ساز وردپرس و جوملا

ماژول رایگان فرم ساز وردپرس، جوملا

یکی از مشکلات سایت های ایرانی که با وردپرس (WordPress) یا جوملا (Joomla) ایجاد شده اند، قرار دادن یک یا چندین فرم در سایت برای دریافت اطلاعات می باشد. فرم ساز های خارجی موجود را نمی تواند به صورت غیر رایگان استفاده نمود و در بخش رایگان فیلدهایی مانند فیلد تاریخ شمسی و راست چین بودن سایت و … باعث می شود که مدیران سایت های وردپرس و جوملا فرم هایی ساده ای ایجاد نموده که تمام نیازهای آنها را تامین نمی کند.

در فرم سازه فرم‌افزار به صورت رایگان می توان فرم ایجاد نمود و در سایت های وردپرس و جوملا به صورت نامحدود قرار داد. این فرم ها دارای قابلیت های زیادی می باشد که مدیران سایت ها می توانند فرم های پیچیده خود را با توجه به نیازشان طراحی و در سایت های خود قرار دهند

پایش دقیق و سریع اطلاعات پر شده یکی دیگر از امکانات فرم ساز می باشد که مدیران می توانند به راحتی به اطلاعات فرم های پر شده دسترسی پیدا کنند. در صورت نیاز تامل بیشتر با ثبت کننده فرم می توان تنظیم نمود که بعد از ثبت فرم پیامک یا ایمیلی برای ثبت کننده ارسال شود که این کار باعث می شود کاربرهای سایت احساس بیشتر به این قضیه که فرم ها در حال پیگیری هستند داشته باشند و قابلیت اطمینان سایت بالا برود.

ماژول رایگان فرم ساز وردپرس و جوملا این اختیار را به کاربران می دهد که بعد از نصب ماژول به تعداد نامحدود فرم در سایت های خود قرار داده و مدیریت فرم ها و اطلاعات پر شده فرم را به سادگی انجام دهند.

با استفاده از ابزار تغییر مسیر می توان بعد از ثبت فرم، کاربر به یک صفحه دیگر از سایت یا به یک سایت دیگر یا فرم دیگری انتقال یابد، البته تمام این انتقال ها را می توان با استفاده از داده های فرم شرط بندی نمود تا در صورت برقرار بودن شرط به فرم A یا صفحه B انتقال یابد.

با قالب بندی های متنوع و امکان پیکربندی قالب های ثبت فرم می توان فرم هایی با قالب و رنگ‌بندی سایت ایجاد نمود.

فرم افزار با بیش از 30 نوع فیلد به شما کمک می کند تا فرم های پیچیده و شرط پذیری رو در سایت های خود پیاده سازی نماید و اطلاعات مورد نیاز را از کاربران سایت دریافت نماید.